I love goodiebags!

I julas kom en helt amazing goodiebag till mig från San Fransisco. I den låg bla Smashbox - Photofinish

Hope in a jar - Philosophy

O-gloss - Smashbox

Handkräm - L'Occitane

Brett silverarmband - Marc Jacobs

Nyckelring -. Marc Jacobs
Inpackning - Redken
Schampoo - Fresh Curls, Redken
...och massa mer godis!...



Redken Fresh Curls är lätt mitt nya favvo schampoo!! Synd det är så dyrt i Sverige....
Min son fick också sjukt fina saker:


UGGS
Skjorta, tröja - Ralph Lauren
Massa andra fina kläder från bla Gap.

Förresten...
Kolla världens sötaste body från Kappahl, skulle lätt vilja ha ett likadant linne till mig själv! ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

Inte alls avis.... shiit va mycket härligt du fått!

Härligt att du också är igång ordentligt med träningen, vi får peppa varann :)



kram minna

Postat av: Sophie

Hallå, hur e läget? Har baby nr 2 anlänt än?:)



Kram Sophie

2011-07-06 @ 22:18:35
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback