Örhängen

Örhängen är den typ av smycke som jag använder varje dag. Har en massa olika men just nu växlar jag mellan dessa två par. Svarta små rosor eller vanliga vita pärlor.

De svarta är från märket
Kitsch.

De går att beställa från deras hemsida där en hel del annat kul även finns.
Skulle vilja trivas i större modeller och andra rolig hängande örhängen med det funkar inte - känner mig som en julgran.
Halsband funkar ibland men oftast inte.. Däremot armband älskar jag! Skulle vilja ha en tjockare kedjelänk i silver men det är svårt att hitta snygga.

Kommentarer
Postat av: Petra

Helt makalöst snygga!

Postat av: Stina

Så fina, båda två. Pärlörhängen bär jag nästan alltid.

2008-10-21 @ 22:33:21
URL: http://rubia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback