Önskelista

Min sambos syster bor & jobbar i San Fransisco. Förhoppningsvis ska vi åka och hälsa på henne på sportlovet!
Igår mejlade hon och skrev att hon skulle skicka en present till min son Douglas och så undrade hon om jag ville ha något så kunde hon lägga ner det i paketet.

Men det står helt still...

Vad skulle du önska dig från USA?

Fick jag drömma fritt skulle jag vilja ha ett par Seven-jeans & ett par svarta höga UGGs. Även lite hårprodukter från Redken och panties från Hanky Pankys hade varit nice!



Jo, armband från Marc Jacobs hade jag gärna viljat ha, men säljs de fortfarande tro..


Kommentarer
Postat av: emma

JacobsarmbandNemoNisiMors23cm-auktion-76030795" rel="nofollow">http://www.tradera.com/MarcJacobsarmbandNemoNisiMors23cm-auktion-76030795



Jaadå :)

2008-11-06 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback