Dagens schema

Idag har vi varti på mammagrupp i bibblan på fm, träffade några andra mammor och deras barn där och fick "lära" oss låna böcker och hitta där på bibblan. Efter det traskade vi hem och åt lunch med Douglas pappa - min sambo som var hemma. Efter det stack vi iväg igen till Babycafét dit vi alltid går på torsdagar. Douglas älskar (som alla andra barn) att träffa andra barn och leka. På babycafét är det barn mellan 0-1 år och trots att lille D bara är 7månader så ligger han i täten på bushet! Han kryper, tjoar, pratar, skrattar och busar! Fast idag var han inte på top, tror det är tänderna som bråkar.

Igår hann vi en sväng till stan där denna populära kofta införskaffades. Har saknat en svart lång kofta (brukar sno sambons), hoppas nu kvalitén håller!


Hade även tänkt att kolla in denna klänning men här i Uppsala hade den inte kommit in än tyvärr. Ser ut att passa en nybliven mammakropp! ;) (Magen är inte tillbaka 100% än... Men men, det kommer!)
Gjorde även ett litet fynd, 50% på priset gjorde att detta svarta armband i lack kostade 25:- (bilden är usel - armbandet är kanonfint, kommer bli snyggt att kombinera ihop med lite andra armband)

Tänkte lägga upp en bild på dagens outfit men insåg att sist jag gjorde det hade jag typ samma kläder på mig!!
Kanske i morgon...
Nu ska jag krypa ner bredvis min sussande lille krake som lärt sig pussas idag! Säger man "puss puss" får man en stor blöt puss mitt på mun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback