Back on track!

Hallå där!
Nu har jag varit borta alltför länge... Och med en fungerande dator hemma så ska jag börja skriva lite här igen.
De först inläggen kommer nog bara handla om kläder.. Men det är väl trevligt.. Det är ju därför vi är här!! ;)

Här är en ny liten outfit från Zara. Skorna är dock mina gamla peeptoes i lack. (från Zara)
Kjolen är beige och har fina fickor! Lär bli en favorit i sommar! Love it!
Skjortan, kortärmad i svart siden, däremot är jag inte lika säker på...

image558image557


Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du är tillbaka! :)

2007-05-04 @ 09:07:38
Postat av: MakeUpYourMind

Oh my, älskade kjolen!

Postat av: Mia

Oj, den kjolen och peeptoes:en var kanon!

2007-05-05 @ 09:59:09
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Sannossi

Sussi: Tack! :)

MakeUp: Ah va kul - jag med!!

Mia: Tack snälla! Kommer bli en favorit kombo i sommar.

2007-05-05 @ 19:13:59
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback