Ursäkter..

Hejhej hallå..
Jag är allt kvar..
 
Men, för det första har jag haft lite issues med huvet sen jag blev påkörd.. Haft den tyngsta huvudvärken ever! Inte kommit ur sängen vissa dagar. Tydligen ska man inte landa på huvet, inte utan hjälm i alla fall.. ;) Vart hos doktorn några gånger och nu till veckan ska jag faktiskt in på röntgen, skiktröntgen för hjärnan.. Scary. Men det ska nog gå bra.

Sen har jag det sjukligt bissy på jobbet, möbelmässan närmar sig och det är ett rikigt organiserat kaos med alla lanseringar mm. Fast det är rätt kul. Dock kommer bloggandet inte i första hand. Tycker faktiskt inte det är så kul för tillfället. Det är så illa så jag inte ens hinner läsa Era eminenta bloggar.

Här kommer i vilket fall mina 9 favvosar från La Redoute:

51910-529
 


I´ll be back... ;)

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh.."krya på dig" och stort lycka till med röntgen och möbelmässa och allt ! kram & Trevlig helg!!

Postat av: Linda

Så söt bikini längst ner till vänster ! :)

2007-01-28 @ 12:02:43
URL: http://loweli.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Va blev du påkörd? Det har jag helt missat. Ta hand om dig.

2007-02-03 @ 22:33:38
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Mjuk

Oj, det låter inte bra. Usch vad läskigt.. Det har jag också missat, hoppas att det gick bra hos doktorn. Skickar en styrkekram!

2007-02-08 @ 14:03:25
URL: http://marysfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback