Mix..

Ska försöka sälja min ROSA mobil... Är du sugen kolla här.. 
Ja i vilket fall skulle jag kolla om jag hade några bilder i den och där fann jag en hel drös från vår resa till Bulgarien/Sunny Beach där vi var i oktober. Nu är bildernas kvalité inte så bra men kan man annat än längta när man ser en blå pool?

51910-526
Jag minns att det var 37 grader varje dag och vi pressade från typ 10 till 18 varje dag..
Jag tror aldrig jag varit så brun som då.. Bilden gör inte min bränna rättvisa.. ;) plus att mitt ena bröst ser väldigt märkligt ut.. Ja bilden gör inte det rättvisa heller.. hehe..
51910-527
Förresten.. Har ni någonsin sett värre tårtor?
Bulgarerna har verkligen en förkärlek till sötsaker!
51910-525

Kommentarer
Postat av: emelie

var du i Bulgarien i oktober och det var så fint väder? Brukar det vara så bra väder då? Jag har för mig att de mest har sommarväder under sommarmånaderna!

Postat av: Jessica

Hur kunde det vara så varmt då? Vi var där i september och då var det inte alls så varmt, vi hade väl max 25 grader kan jag tro...

2007-01-16 @ 22:27:29
URL: http://jessicastyle.blogg.se/
Postat av: jvwzgetrh tcnip

yiqc vhicluzjt ncxwszvko jbhkizf wlxmkhar rvjgczdi wcstn

2007-05-14 @ 05:18:21
URL: http://www.bfoijyp.xnerydb.com
Postat av: generic valtrex

Cool site. Thank you.




Postat av: generic valtrex

Cool site. Thank you.




Postat av: generic valtrex

Cool site. Thank you.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback