Dagens hälsokväll.

51910-521
Precis hemkommen från en helkväll med vännen J.
Vi startade med att jag mötte upp henne vid hennes jobb 16.30. Sen tog oss hem till henne på K-holmen. Väl där svidades det om och vi sprang ner i källaren. På med stereon på högsta volym med någon gammal hembränd eurotechnoskiva. I Js källare finns nämligen ett gym som vi utnyttjade idag. När vi kämpat hårt länge och väl så tog vi var sin solstund i solariumet. Och när vi såg ut som två svettiga pepparkakor då drog vi oss in i bastun. Bastuar är för övrigt för varmt för mig, gillar inte att svettas så efter en stund lämnade vi källare. Kvällen fortsatte med dusch, hemlagad übergod soppa och nybakt bröd. 
Efter vi ätit oss proppmätta så sminkades det på och trippades ner till Lokal.  
Nu är jag åter hemma och ska strax bädda ner mig. I morgon börjar jag dagen med tvättid.. Urk..
Outfit:
Svarta pumps - ?
Svarta strumpbyxor - Åhlens
Pennkjol - HM
Vit långärmad bastop - Filippa K
Beige kofta - Manoush ( ja den har äntligen dykt upp)
Svart kappa - Zara
Clutch - Dior


Kommentarer
Postat av: Kelly

den koftan är så fin! :-)

Postat av: MakeUpYourMind

Låter som en riktigt lyckad kväll! Och vad coolt att din kompis har gym, solarium och bastu i källaren. Inte alls illa.

2007-01-14 @ 16:12:16
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Malin

åh, min kofta är också på g =) hur var stl?

2007-01-14 @ 17:52:20
URL: http://www.tradera.com/auction/aid_38083509
Postat av: Vintage* Jessica

Koftan satt bra på dig :)))

2007-01-14 @ 18:20:19
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback