Sliten själ..

Jag är väldigt trasig idag...
Igår blev det lite väl mycket för att vara mitt i veckan...
Vi tog en runda bestående av:
 
Ett litet hak, The Soap Bar, Caféet, East, Solidaritet & Spy Bar.
51910-545
Vi hade sjukt kul och bäst var det på Caféet & Solidaritet. Dock trippade jag in hemma ca 40 min innan jag skulle upp och det resulterade i en aningens liten nätt försovning på en sisådär 3 timmar....
Fy va jobbigt det var att komma till jobbet.. Övervägde starkt att sjukanmäla mig men det hade varit ännu mer pinsamt då de visste på jobbet att jag skulle ut.

Det har varit på tok mycket kalasande sista tiden.. Förra veckan var ju möbelmässa och då var det fester var & varannan dag. Bäst var torsdagen så vi var på Stallet, Materia/Klaesson, Riche & Solidaritet.

Materia/Klaessons fest var klart bäst, riktigt drag och det enda som serverades var ren vodka och öl.. Eftersom jag inte dricker öl så blev det drinkar på explorer & Ramlösa. Den funkade faktiskt.. Finns ju godare dock.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback