Torris

Kiehl´s omtalade lotion Creme de Corps har man ju hört så mycket om så jag var tvungen att testa! Jag är en riktig torris, särskilt benen, och försöker smörja in mig så ofta jag kan. Dock fuskas det endel....
I alla fall bestämde jag mig för att testa mirakellotionen och köpte den i frisörsalongen Min syster & jag på Arsenalgatan. Den luktar knappt vilket är bra, eller i alla fall bättre än när det luktar tokstarkt. Nackdelen är att den är väldigt odryg. Lotionen går väldigt snabbt in i huden men det behövs väldigt mycket. Eftersom det behövs så mycket när man smörjer in sig så blir det väldigt dyrt.
51910-312

Nivea bodylotion tycker jag är allra bäst. Den luktar ok, den är dryg och går snabbt in i huden. Denna gången har jag testat den nya Multi-Aktive Care Lotion och jag vet inte om jag märker någon skillnad mot Rich Caring Milk faktiskt. Priset på Nivea är lysande i jämförelse mot Kiehl´s.

51910-31151910-314


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag älskar alla kiehls produkter (framför allt ansiktkrämen som är rätt fet, vilket jag behöver), och tycker att den vanliga hudkrämen visserligen är bra men inte särskilt privärd. Däremot har dom ju en hudkräm som är gjord för extra torr hud som man inte ska använda på hela kroppen utan bara på utvalda extra utsatta ställen, och den är verkligen super! Den kan jag rekommendera om man känner att man behöver något extra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback