Stövlarna?

51910-332
Is this it?

Är det här mina stövlar??
Visst är de snygga! Jag har ju
letat och letat efter ett par basic stövlar i svart.
På lunchenhittade jag dessa godingar.
Kalvskinn, låg klack, svarat, enkla, snyggt spänne och bra tå.
De är från A Pair.
Dansk design och tillverkad i italien.

Mmm... gillar de skarpt! Håller mig dock lite då jag är inbjuden till Scorett ikväll där man får 20% på allt..



Till höger ser ni dagens outfit..
Svarta leggings - Gina Tricot
Svarta ballerina - TopShop
Jeanskjol - HM
Svart top - Christina Ribel
Grå kofta i cashmere/siden - Zara
Svart kort jacka/kavaj - Zara

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Åhhh..gillade din outfit..till stövlarna var den ju klockren=)! Jag tycker jeanskjolen är tidlös vad modeorakel än säger!!;)
Hittade du ngt på scorett eller blir det dem på bilden?=)

Postat av: Sannossi

Hannah: Tack snälla! Fel dag, Scorett imorgon.. men jag kikade in en snabbis idag och hittade inga..

2006-09-26 @ 23:04:32
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: Tess

Jättesnygga stövlar! gillar skaftet och helt perfekt klack.

2006-10-01 @ 12:37:00
URL: http://dorba.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback