O.P.I

Idag har jag jagat vidare efter lacket Strawberry Margarita från O.P.I. På bilden ser det väldigt rosa ut men i verkligheten är det inte fullt så rosa.
51910-291
Tog en sväng till c/o Stockholm på lunchen men där fanns inte den färgen. Inte heller NK eller Åhlens har Strawberry Margerita.
Vet någon var mer man kan hitta O.P.I i stockholm??

C/O Stockholm hade förresten ändrat om endel. Nu kan man gå en trappa upp och finna massa härliga kläder! Marc Jacobs bla.. ;)
På sminkfronten var det lika härligt som alltid! Nu finns även Smashbox där och jag fick ett prov på den omtalade primern: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.  Kort och bra namn.. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kolla på Kicks, har för mig att jag har sett OPI där! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback