Stöveltips.

51910-396
Dessa gröna stövlar är för härliga!
Den gröna förgen är mer intensiv än på bilden.
Lagom klacka och lite fodrade så de funkar i vinter. Snygg rund tå och bra dra-på skaft. Priset var inte fy skam heller.. 998:-
Hade jag haft de pengarna över hade de nog fått flytta hem till mig.. Dessvärre har jag inte det för tillfället..
Och ska det inhandlas stövlar så har ett par svarta basic stövlar förtur då jag verkligen saknar det i min garderob.
Förresten.. Jag glömde kolla om det var skinn.. Fast med det priset är de nog i konstläder. Bra, alltså inget för mig.. Haha..

Kommentarer
Postat av: catya

de var söta, men som du sa e det konstläder så går de bort

Postat av: Sannossi

catya: Ja precis.

2006-10-24 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback