Dagens rosett..

Inne på HM fann jag världens sötaste rosett. Ett sidenband, dock ej glansigt, som hade en färdig rosett som man har runt midjan. Galet sött!
Syns lite dåligt dock.. och sitter snett.. But you get the picture.. ;)51910-414

Passar på att visa dagens outfit med dårå..
Svart kofta - Filippa K.
Svart linne - Filippa K (smala band, ur underklädeskollektionen)
Grå kjol - Filippa K
Svarta strumpisar - HM
Skepparkavaj - Peak Performance
Halsduk - Boomerang
Sen, mm.. jag rustar för snö så imorse hoppade jag i mina svarta Bally´s.. Hehe.. varma goa fötter har jag haft dagen till ära!
Står snett för jag hade stooor väska på axeln som envisades att ramla fram..




Kommentarer
Postat av: Kelly

Lägg av! den måste jag bara ha!

Postat av: Kelly

lägg av! den måste jag ha!!!!!!!

2006-10-31 @ 22:06:22
URL: http://shoppingdreams.blogg.se
Postat av: Therese

Så sött
Vad tycker du om dina Bally´s? är du nöjde med dem? Funderar på att köpa ett par..
De är ganska stora i storleken va?

2006-11-01 @ 16:42:06
Postat av: Sannossi

Kelly: Haha.. Bara att shoppa loss då!

Therese: Jag köpte mina Bally´s i typ mars i år.. Strax efter det försvann snön.. Haha.. men det lilla jag använt dom så är jag supernöjd!
Alla sa att de var små i storlekarna.. Man jag har 38-39 vanligtvis och i dom har jag 38.

2006-11-01 @ 21:19:35
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: joss,

rosetter är sött :)

2007-06-04 @ 22:34:09
URL: http://unfair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback