Bissy bissy.

Idag tog jag mig till Miss Sixtys utförsäljning. Kom dit vid lunchtid och det fanns knappt någonting kvar. Tydligen hade det kommit folk 08.00 och lassat ner i IKEA-kassar.. Sjukt..

Sen blev det även en tripp till HM´s nya butik på Drottninggatan. Jättestort, jättefint och jättemycket folk!
Kort från invigningen kan ni se
här.


Imorgon blir det fullspäckat schema.

19.30-21.30
 Inbjuden till Shoppingfest i Sturegallerian. Snyggast klädda tjej/kille kan vinna 10.000:- och Jenny Leeb kommer vara där och signera sin nya bok Grevgatan 22. Sen kommer det tydligen vara fullspäckat med trevliga erbjudanden.

08.00-19.00
Inte fullt lika glamouröst är utförsäljningen här i krokarna i morgon. Lite Saint Tropez kläder, sportkläder och italienska ridstövlar. Jag är ju på jakt efter ett par stövlar så jag borde klämma in en tur dit.

19.00-19.30
Ska även försöka hinna med La Redoute´s  50% rea som infinner sig i endast 30 minuter.

19.00-22.00
Sen toppar jag med en liten tvättid mitt i allt..

08.00-17.00
Och jag jobbar ju som vanligt.


Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Hann du med LR rean?

Postat av: Sannossi

MakeUp: Japp! ;)

2006-10-29 @ 22:25:53
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback