Ont.. de gör ont..

51910-451
Idag har jag ont överallt känns det som.

I håret har jag knut. Den gör ont.
I natt har jag tydligen gnagt mig i kinden (verkligen onödigt) så insidan av kinden gör ont.
Jag har slagit i en nagel. Den gör ont.
Pumps utan strumpor har framkallt skoskav. Det gör ont.
Velat med datormusen halva dagen. Nu har jag musarm. Ont.
Sen har jag gjort massa onödigt jobb idag bara för att visa mig duktig på nya jobbet.. Allt i onödan. Det var ju dumt. Det gör ont.

Så, nu har jag gnällt av mig lite.. Ska strax cykla hem och slita ur knuten! Ibland när man har uppsatt hår så känns det liksom som om håret ligger åt fel håll. (Förstår ni?) Så sen när man släpper ut håret så är det såå skönt!

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Förstår precis, sätter man upp håret i svans när det är blött (vilket man inte bör göra:sliter på håret..men men..) och sen låter det torka, sen släpper ner det...aj aj aj! =/

Postat av: Anonym

Haha men man ska ju inte sätta upp de så hårt klart det gör ont då ju. Sätt upp de lösare ^^

2007-03-20 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback