HM utvärderas..


Bloggade ju igår om HM´s nyheter.
Sprang in på HM/Drottninggatan på lunchen och då fanns nästan allt i butiken.
Utvärdering:
Cashmir-tröjorna var toppen! Bra storlek, hade tänkt mig M men även L för att få lite loose fit men M satt som en smäck!
Kjolen i mittenraden till vänster var u-g-l-y!
Klänningen i mitten fanns ej.
Klänningen i mittenraden till höger var en riktig liten LBD! Tight som en fläta!
Kvajen var inget att ha alls.
Kavajens tillhörande byxor var däremot kalasfina!
Sen provade jag kjolen nedan och den var rätt snygg faktiskt.
51910-464



Kommentarer
Postat av: Diana

Aha, synd att kjolen i mitten till vänster var ugly... Den tyckte jag såg väldigt fin ut på bilderna... :(

Postat av: anna

Synd att ej mittenklänningen fanns, hade vart kul att deta hur den är irl.

2006-11-16 @ 07:53:03
URL: http://annawii.webblogg.se/index.html
Postat av: Hanna Fridén

Jag har kjolen längst ner! Den är jättefin och kvalitén känns jättebra. Men jag köpte den i början av hösten, eller i slutet av sommaren kanske man ska säga. Jag trodde inte den fanns längre! Men då ska jag tipsa min vän om det som också ville ha den :)

2006-11-20 @ 15:37:50
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback