Halsduk...

Länge sökt efter en snygg halsduk. Men inte hittat någon. Ett tag trodde jag att det skulle få duga med denna från HM. I brist på annat liksom. Sen gick jag in på NK och klappade lite på halsdukarna från Burberry.. Åh.. Lovley! Men smakar det så kostar det. Dock kunde inte tankarna släppa de där beige halsdukarna. Inte förens mamma kom på besök och verkligen ratade halsdukarna totalt. Och då förstod jag. Helt fel färger ju! Jag skulle ha grå/svart/röd ju! Nu är inte kortets kvalité det ultimata men jag lovar. Det blev så snyggt!

51910-458

Kommentarer
Postat av: Daniella

Den där hade du i tisdags, jag spanade in den... ;) har själv funderat på en beige, men det finns så många kopior så det känns trist. den grå är absolut roligare! vad kostade den exakt? jag måste nästan ha en... =)

Postat av: Sannossi

Daniella: The real thing finns på NK till det eminenta priset av 1500:-

2006-11-14 @ 20:57:22
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback