Grr...

51910-415
Just nu är mitt tålamod nere på noll.
Har försökt ta mig hem från stan ganska länge. Ställde mig och väntade på bussen vid stureplan 19.05
Tydligen var alla bussar i hela sthlm´s län inställda. Jag var/är väldigt lätt klädd (tunna strumpbyxor, kort klänning och ofodrade skinnstövlar) så jag höll bokstavligen på att frysa halvt ihjäl.
51910-416
19.55 fick jag tag på en taxi. Och det var fasen inte heller lätt.. Tror jag vinkade på ca 30 taxibilar innan jag fick napp. (Försökte ringa taxi utan större framgång) Delade taxi med en kille ½:a vägen.. Sen när jag skulle betala så funkade inte kortläsaren pga kyla.. Så då fick vi åka tillbaka till en bankomat...
Har varit hemma i 30 minuter och sitter fortfarande i jackan... Måste få upp värmen!!!
Fingrarna på vänstra handen är alldeles röda och ömma. Och mina fötter.. Undra om jag har dom kvar för jag känner dom inte...



Så... dags för ett varmt bad med mycket skum, nya Pause och lite levande ljus..

Kommentarer
Postat av: Vintage* Jessica

N'äää stackare
Hoppas att badet värmer dig skönt :)

kramis

Postat av: Jeanette

Huh, det där lät inte värst kul. Hoppas du har tinat upp nu.
Sambon och hans plogarvänner har varit ute och plogat hela natten så förrhoppnigsvis går det lite lättare idag.
Kul bild där på bussen... NOT! Det ser ut som om det är en genomskinlig människa som står framför bussen.

2006-11-02 @ 08:39:59
URL: http://jeanettes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback