Färg eller?

51910-463
Attans mycket man ville ha från HM nu då..
Och färglatt var det med! ;)


Idag har varit en risig dag.. Känns som jag börjar bli lite krasslig, ont i halsen mm. Sen så trivs jag verkligen inte på nya jobbet. Och idag blev det bara för mycket. Fy. Har en så himla otrevlig kollega..
Så när jag kom hem så hoppade jag i joggingpjucksen och sprang 1 h runt Djurgården. Så himla skönt. Kanske inte så smart med tanken på krassligheten och att det fullkommligt ösregnade. Men skönt var det i alla fall att få avreagera sig lite.

Kommentarer
Postat av: Gilraen

elegant och snyggt! speciellt kavajen..

Postat av: Vintage* Jessica

Nyfiken fråga vart / vad Jobbar du med ?

Ha det bra kram J

2006-11-14 @ 22:40:35
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Diana

Åh, H&M har fått in så himla mycket fint nu... Inte bra för plånboken! :) Gillar speciellt den svarta kjolen i mitten till vänster.

2006-11-15 @ 08:30:38
URL: http://dianaferm.blogg.se
Postat av: Emmisen

Va trist att du inte trvis =(

2006-11-19 @ 21:10:28
Postat av: Emmisen

Va trist att du inte trivs =(

2006-11-19 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback