Tyllkjol.

51910-77

Ska ta cykeln bort till Åsögatan och besöka
Beyond Retro. Det blir mitt första besök där. Spännande!!
Mitt mål är en tyllkjol.


Update:
Hittade en "mjuk" och en i hård tyll. Ska ta med min kjol (en rosa knälång med pyttelite tyll under som jag hittade hos Sisters igår... )
Ringde La Principessa och dom hade inga för tillfället, Balettshoppen hade en i 4 lager för 600:-. Ska ringa Judits och  Saker & Ting också..
La principessa tipsade om Square Dance kjolar.. Hmm..
Bröllopsbutiker kanske...?


Kommentarer
Postat av: ruby

köp tyll och sy själv ..tyll är nästan gratis och inte alls svårt att sy :)

2006-05-12 @ 11:53:51
Postat av: Sannossi

ruby: Ja tanken slog mig.. Men jag tycker det verkar svårt.. Får ta mig till en tygaffär i helgen och kika!

Postat av: nina

hallå, såg din blogg om tyllkjol, vill också ha, men-hittade du någon och i såfall var?
mvh nina

2007-07-11 @ 13:04:48
URL: http://www.myspace.com/din_van_nina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback