Stillat behovet..

51910-72
Shoppade beige capribyxor i går på
HM. Alldeles undebara. Satt som en smäck.
På lunchen fick jag åka och lägga undan ett par svarta. Kunde inte köpa dom för jag har glömt mitt VISA-kort hemma tror jag. Jag har en tendens att lägga ifrån mig kortet överallt. 
Från mitt lunchställe har dom ringt flertalet gånger när jag glömt det där..

Den gula koftan på kortet är från Filippa K. Jag har en rosa och en mintgrön. Skulle vilja ha en svart med.
På Filippa Ks avd på Åhlens köpte jag igår en vit v-ringad top och ett rosa linne med spagettiaxelband.
Sen köpte jag ett vitt baslinne - mitt favvo från tant underklädesavdelningen.

Köpte även ett nytt solpuder från Guerlain.
 Denna gråa fina kofta som Emma köpte var även jag tvungen att inhandla.




Kommentarer
Postat av: Sophie

Guerlain tycker jag har det absolut bästa solpuderet! Har använt det i flera år! Mycket bra köp måste jag säga!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Sannossi

Sophie:
Ja jag tycker absolut med det!
Gillar att det inte är något glitter i som det är i många andra.

2006-05-10 @ 08:54:54
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback