Sneakpeak..

51910-127

Liten sneakpeak på min lägenhet...
Ny lampa! Lampfot från
Åhléns i ek och lampskärm från Pias Bod i Fältan.
Lilla hjärtat sten som egentligen var en present men jag behöll den.. Den är så söt! De andra stenarna är från Kreta.
I fönstret hänger tillfälligt en rosa Midsummer Light av Tord Boontje. 
Vita krukor från Bruka och nyinförskaffade orkideér som jag ska försöka hålla vid liv.
Sängen har nya lakan från Hemtex. Lakana är satin och väldigt mjuka!
Efter ha sovit i satinlakan så går det inte att köpa hårda bomullslakan på IKEA längre.... Passa på att köp satin nu när Hemtex har 50% rea på allt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättesnyggt! Stilrent och fint..

2006-05-31 @ 11:50:19
Postat av: Maria

Ja verkligen snyggt.
Läser din blogg flitigt och har ett önskemål; att du skall börja med dagens outfit oftare ;)
Eller iaf mer bilder på dina kläder och ur din garderob, vilka jeans, jackor, skor, väskor och dyl. du har m.m.

2006-05-31 @ 11:52:07
Postat av: Sannossi

Therese: Tack.. hyffsat nyinflyttad så mycket kvar att göra. :)

Maria: Oj va kul!! Vad glad jag blir!
Dagens outfit.. okej.. Ja men det ska jag väl kunna ordna!
Min garderob.. kan jag med fixa.. Dock har jag bara mobilen att ta kort med.. Men kan nog låna en kamera på jobbet. :)

Postat av: Vintage*Jessica

Åhh så vackert du har :)))))

mycket fint :)))

har den stenen med :)))

qute kram J

2006-05-31 @ 16:01:42
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Frida

Åh vad kul att se hemma hos bilder!!

2006-05-31 @ 16:22:52
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: Sannossi

VJ: Åh man tackar. Va snäll du är!

Frida: Ja visst är det! :)

2006-06-01 @ 11:18:56
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: Rebecka

Åååhh vad fint du har det!! Gillar särskilt Midsummer-lampan. Jag älskar inredning och ser med förväntan fram emot fler bilder på ditt hem...:? :) //Rebecka

2006-06-02 @ 15:46:58
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: ellinor

den lampan funderar jag på att hänga i mitt tak ;) fast i rosa.. å stenen du har har jag en som det står solstråle på :D dom är så söta !

ha det bra!

2006-07-15 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback