Sköna söndag..

51910-104
Igår var det loppis på hela söder. Anordnat av
Street I think.. Det var mycket folk och rätt mysigt faktiskt.

På kvällen när jag kom hem så tog jag ett hett bad och efter det så smörjde jag in mig ordentligt med Nivea. Nivea är en favorit men är lite sugen på att testa Kiehls Créme de corps.. Någon som testat??

Hårinpackning från Kérastase och fuktighetsmask för ansiktet från Lancôme blev det med.
Somnade dock med blött hår och försov mig i morse så håret ser väl sådär ut idag.. Men mjukt är det!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Niveas blåa är verkligen superbra. Jar inte hittat någon som är lika bra i "konsistensen" och lika fuktgivande, synd bara på lukten - är lite trött på den om jag ska hitta ngt att klaga på.

Postat av: Sannossi

Jag håller med. Konsistensen är perfekt - lukten sådär.
:)

2006-05-23 @ 13:09:27
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback