Paket paket paket..

51910-95
Fredag fredag fredag... Trevligt värre.

Igår kom mitt efterlängtade
bord med tillhörande stolar. Mycket nöjd. På bilden står bordet åt fel håll plus att två stolar saknas.
Sen kom även ett solpuder från Guerlain med tillhörande borste som jag beställde på planet men på hemresan så saknades det.

Vaktis hade 2 överraskningar när jag kom till jobbet. Mina svarta pumps med rosett hade kommit. Dom passade perfekt!!
Sen hade även mina leopard ballerinisar kommit. Dock var de något trånga...  Ska prova de hemma ikväll ordentligt.

I mitten ser ni glajjorna som jag bestämmde mig för att behålla.
Och dagens frisyrräddare är inbakad fläta!

Ha en skön dag i regnet! ;)

Kommentarer
Postat av: anna

jag måste fråga en sak, är solpudret så bra som det sägs?

Postat av: Vintage*Jessica

Hääärligt värre :)

2006-05-19 @ 19:49:22
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sannossi

anna: absolut! Det bästa!

2006-05-22 @ 11:00:59
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback