Home again.


Så, tillbaka till jobbet.
Inte så att man längtat precis. Hade gärna varit ledigt ett tag till. Som idag så hade man ju gärna legat ute i solen..

Men Kreta var fint, väldigt grönt då växter och blommer inte hunnit bränts sönder från gassande sol.
Vädret hade kunnat vara lite bättre, mera sol hade inte skadat. Fast jag ser ut som en pepparkaka i vilket fall så man ska inte klaga.
Shoppingen var tyvärr usel.. :(
Men lite jox fick jag  med mig hem:

51910-66
1. Vita
Havaianas.
2. Färglad väska. Grön/rosa.
3. Deo från Lacoste, läppglans från Dior och en "klo" från en krimskramsaffär.
4. Scarf i guld/marin med hästinspirerat motiv. Siden.
5. Vita Dior solglajjor.
6. Suuuuperfin ring i silver med rosa sten. Bilden gör den definitivt inte rättvisa.



Kommentarer
Postat av: Dolores

Jag bara älskar Scarf med hästinspirerat motiv! Kul att detta underbara plagg börjar hitta tillbaka! Själv har jag massor med sidenscarves med klassiskt motiv som jag samlat genom åren. Känslan när man tar i en nystruken sidenscarf är obetalbar....

2006-05-18 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback