Helgen börjar.

51910-100

Nä.. dags att packa ihop och bege sig från jobbet.
Kvällen ska speneras framför symaskinen. Spännande va? Ska äntligen sy klart mina gardiner. Nu när jag har ett ordentligt bord att sitta vid.

Imorgon ska naglarna fixas. Börjar 11.30 med pedikyr. Benmassage, fotvård, filning och lackning. Fransk manikyr på tånaglar! Glammigt värre.
Sen 13.00 ska händerna fixas. Men där är det bara naglarna som ska få en uppfräshning. 
Dom brukar också få fransk manikyr. 

Men nu ska jag börja min helg med att gå och prova den där tyllkjolen som jag fortfarande inte kommit iväg och testat. 
Håll tummarna!


Trevligt helg. :)
/S 

Kommentarer
Postat av: JessicaN

Oj, vad skönt med pedikyr och manikyr! Trevlig helg! :)

Postat av: Vintage*Jessica

Du det där lät ju mysigt värre :)
och oerhört lyxigt men det ska man allt unna sig :)))

den 24 Är det min tur att Fixxa naglarna gör det en gång i månaden :)

Vart fixxar du dina ?
blir det snyggt på tånaglarna ???
du får allt visa bilder

Ha en trevlig helg Kram Jesica

2006-05-19 @ 19:47:23
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sannossi

JessicaN: Tack tack! :)

VJ:
Bilder är uppe!
Jag bori Sthlm och gör mina naglar på Flemingatan. :)

2006-05-22 @ 11:00:28
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback