Fy fy...

51910-91

Jag måste sluta stanna till i stan på vägen hem... Det blir för dyrt helt enkelt.
Igår hittade jag denna orange/gula bikini på
HM. Väldigt snyggt om man är bruuuun..
De gula leggingsen lämnade jag tillbaka men behöll de randiga. Hittade äntligen en jeanskjol som jag gillade. Denna fanns på HM. Ska man behålla nederkanten sydd? Sett många som fållat upp den..
Hade ett presentkort på Boomerang och där inne hittade jag en långärmad väldigt mjuk tröja. Marinblå och turkosa ränder. (kass kamera). Snygg till sneakers och jeans.
En aprikos bh fick följa med också.



Kommentarer
Postat av: Annie

Såg jättesött ut alltihop, vart var de sandiga leggingsen från? precis sådana jag letat efter!

Postat av: Sannossi

Annie: Leggingsen är från Gina Tricot!!

2006-05-19 @ 15:31:52
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback