Bokat & klart.

51910-128

Jaha ja... Nu är allt bokat.
På söndag 08.20 flyger jag ner från Arlanda till Landvetter. I götlaborg möter mamma upp mig.

Jag ska åka "hem" till min hemstad. Mamma fyller år på måndag, syrran tar studenten på tisdag  & brorsa tar studenten på onsdag. Späckat schema minst sagt!!

Hemstaden ligger en bit utangör gbg... Men saknar flygplats. När jag kommer ner på söndag tänkte jag och mamma ta en shoppingtur i götet. Dock är det Pingstdagen... Någon som vet hur affärena har öppet där nere..??

När man kommer hem sådär.. 2-3 gånger om året brukar man bli synad i sömmarna rejält.
"Min" stad är rätt liten; 50 000 invånare och där "känner alla alla".
Pga detta så vill man ju se sitt bästa ut! :) Gick och solade solarium igår. Inte bra jag vet men jag var tvungen. Nu är jag "charmigt" röd.. 

Peelade mig dan innan med mina nya peelingkrämer och jag ger de toppbetyg!! Så nöjd. Lancomes för ansiktet var kanon!!
Sen hittade jag en rätt kaxig rosa luvtröja på Stadium med texten STOCKHOLM på.. Hur roligt som helst att komma hem i!

Ikväll ska jag testa min nya locktång från
Eleven för första gången.. Måste ju få in schitzen!




Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Riktigt kaxigt! ;) Du får ha det så kul!

Postat av: Sannossi

MakeUp: Haha.. eller hur!?
Tack det ska jag. :)

2006-06-01 @ 13:17:52
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback