Studenten.

Puh..
2 studenter på 2 dagar.

Igår tog min syster studenten i Göteborg.
Duktig flicka! ;)
Hon var så snygg! Finfina jeans!! I like! (jag vet att du läser... ;))

Och idag tog min brorsa studenten här i "våran" lilla stad.

Brorsan och hans kompis skulle åka en sprillans ny volvo cab (som inte ens kommit ut på marknaden) och behövde chaufförer så jag och min brors kompis syster satt i framsätet och såg lagom coola ut.. Haha.. Rätt roligt var det faktiskt. Här gick två stora gymnasium ut samtidigt så det var galet mycket folk. Tog 20 minuter bara att komma ut från parkeringen!

Ska kila ner på stan och ta en öl med en kompis nu... Om man vågar sig ner på stan.. ;)


Dagens Klädsel:
Kan inte lägga in kort just nu men det blev:
Vita pumpsen från Zara.
Marin & vitrandig kjol från Zara.
Vit v-ringad top från Filippa K.
Mintgrön kofta - Filippa K.
Halsband - Madebyme, armband - SNÖ.
Stora lockar & Dior cluth.

Gårdagens:
Lila/Rosa kjol - Karen Millen.
Grå/blå/svarta (?) skor - TopShop
Lila linne med brodyr på bysten - Day.
Rosa kofta - Filippa K.
Halsband - Madebyme.
Stora lockar & Dior clutch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback