Smått o gott..

51910-131
Förre detta sambon, min on-and-off, love-hate pojkväns dotter är min största kärlek!
Hon är en 2 äpplen hög liten skrutt på 3 år. Eller enligt henne så är hon "en stor tjej".
Shoppingsuget är svårt att hålla igen när man springer igenom HM´s barnavdelning.
Limegröna leggings, trosor med tårtor på, solglajjer, hårspännen och ett armband ska hon få så fort jag träffar henne.

Tvålpump i rostfritt har jag letet så länge efter. Jag vill ha en som inte har själv pumpen i plast. Det har varit svårt att hitta - inne på NK har dom men dom kostar ju därefter.. 4-6oo:-
Igår hittade jag denna för 39:- Helt otroligt!
Nya underlägg fann jag med. Fina va?



Kommentarer
Postat av: Vintage* Jessica

Hm barnavdelning .. är ett beroende allt sött bar skriker på en att fälja med hem hahhahaha :)

snygg Pump mycket snygg :))))
själv nöjer jag mig med en enkel från BLIW hihiii

kram J♥

Postat av: Sannossi

Haha.. ja man får hålla i plånkan!

2006-06-02 @ 10:29:05
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback