Jeansfrossa.

51910-157
Jag vill ha nya jeans.
Även om det är svårt att bli sugen på jeans i värmen..
Förr gillade jag inte alls jeans, sen kom Fornarina. Minns ni? A l l a skulle verkligen ha dom. Jag köpte nog 5-6 par. (Numera sålda på
Blocket) Sen började jag på mitt nuvarande jobb och här får man inte ha jeans.
Men efter 1 ½ år har jag börjat ta mig vissa friheter.. ;)
Nu har jag några Rock & Republic bara. Ingen jeansgarderob alls att skryta med... :(

1. Rock & Republic. Zoovillage. 2850:-
2. Rock & Republic. Asos. 3500:-
3. Rock & Republic. Asos. 2000:-
4. Antic Denim. Mrs H. 1995:-
5. True Religion. Mrs H. 2495:-
6. Yanuk. Zoovillage. 2090:- 

1, 3, 5 & 6 ligger bra till. Ska gå och prova 1:an på lunchen.

Jag behöver bootcut. Kanske inte så high fashion men man ska klä sig i det man passar och med min J LO rumpa så blir det inge bra med stuprör...


Har ni några andra tips på snygga jeans?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle kunna tipsa dig om Birde jeans. Dom sitter jätte vid rumpan och man får en fin form och så är det lite lätt bootcut. Dom går också på under 1000 lappen. Testa dom :)

Postat av: Sanna

Har hört att bootcut ska komma starkt nu igen efter stuprören så kör på =) själv vill jag sattsa på ett par Joe's så grymt sköna...

2006-06-15 @ 10:26:35
Postat av: malle

Joe's jeans är grymt snygga !!såå snygg passform
kan även rek blue cult jeans!!har 20 par jeans
lite väl mkt ler d:

2006-06-20 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback