ASOSröra...

Minns ni min gamla ASOS-beställning som aldrig dök upp? Kika här.
Ja paketet kom ju aldrig och jag fick pengarna tillbaka.

Igår när jag kom hem låg en avi från Schenker på hallgolvet. Jag har tydligen ett paket från ASOS att hämta ute i Hemmesta!! Galet. Nog för jag bott på Värmdö för typ 5-6 månader sedan. Men Hemmesta?
Suck.
Det måste vara det där paketet som dykt upp..
Skärpet vill jag inte ha, shortsen har jag redan. Dödskallesjalen vill jag inte heller ha..
Bara jeansen. Hoppas de passar!


UPDATE:
Ringde Schenker och frågade om dom kunde flytta mitt paket in till stan så jag slapp åka ut till Hemmesta. Icke!
...det hade funkat med Posten.. :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det brukar ju funka att flytta även med Schenker. Hoppas de är fina saker i alla fall! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback