Asospaketet.

Asospaketet har kommit!
Det ser ut som det blivit överkört av en lastbil, det är trasigt och ihoptejpat med Schenkertejp. Hälften av sakerna saknas....

Update/Historien om asospaketet:

Beställde
jeans, shorts, skärp & dödskallesjal den 20:e april. Paketet skickades från Asos 21:e april. Men det dök aldrig upp!
Mejlade Asos och de var väldigt trevliga och jag fick mina pengar tillbaka.
I torsdags fick jag en avi där det stog att jag hade paket att hämta i Hemmesta. Där bor jag inte.. Krångel krångel. Fick i alla fall hem paketet i helgen och det såg överkört ut. Någon har klippt upp påsen och sedan tejpat ihop den med Schenkertejp. Misstänksamt?

½ av sakerna saknas och resten vill jag inte ha. Har mejla Asos idag och inväntar svar...
Cirkus va!!? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va!? Dåligt.. och hälften av det finns inte. Har nån tagit nåt?

Postat av: Anna

Usch va tråkigt. Vad var det du hade beställt? men det kanske är så som du tror, att det blivit överkört eller nått och häöften av grejorna ramlar ut. Tråkigt iallafall :(

2006-06-26 @ 12:51:24
URL: http://annzino.blogg.se
Postat av: Anna

Usch va tråkigt. Vad var det du hade beställt? men det kanske är så som du tror, att det blivit överkört eller nått och häöften av grejorna ramlar ut. Tråkigt iallafall :(

2006-06-26 @ 12:56:30
URL: http://annzino.blogg.se
Postat av: Sannossi

Johanna: Vet inte faktist..

Anna: Ja lite trist. Men jah fick behålla resten i alla fall! :)

2006-06-28 @ 16:28:37
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback