Mossvikenfruar.

Igår hade jag energi så det räckte och blev över. Storstädade min lägenhet in i minsta detalj så svetten lackade! Efter jag hade yrt runt så behövde jag slappa lite och la mig med en av böckerna jag köpte igår..
Mossvikenfruar av Emma Hamberg. 51910-238Aldrig gillat henne så mycket men boken fastnade verkligen. Helt plötsligt var klockan 23.30 och boken var slut. Trodde boken skulle vara helt annorlunda. Boken började lite sådär. Hon skriver som man tänker. Korta meningar och hit och dit. Men ju mer jag läste ju bättre blev det och i slutet grinade jag..




Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, visst är den boken förvånansvärt bra! Sträckläste den nu när jag va hemma i Frankrike:) Min pojkvän kunde inte alls förstå vad som kunde va så himla sorligt i slutet, när jag satt vid poolkanten och tårarna bara sprutade!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Sannossi

Ja jag blev minst sagt förvånad!!
Hihi... tur jag låg ensam hemma i sängen med mitt bölande.. ;)

2006-07-26 @ 13:37:25
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback