Hållö.

51910-207

Idag har vi bojkottat stranden och tagit en tur på stan istället. Loppis fick nya
shorts. Rosa såklart!
Sen köpte vi klädnypor och snöre för i morgon ska det fiskas krabbor!!

På torsdag (är det onsdag i morgon? Hmm.. skönaste med semester är att man glömmer tider och dagar) ska vi åka till Hållö.
Ni som inte varit där - åk dit. Hållö ligger utanför Smögen och det går färja från smögenbryggan en gång i halvtimmen.
På ena sidan ön finns en vik som heter Marmorbassängen. Man hoppar i vattnet från höga klippor eller som jag klättrar ner från en stege. Vattnet är alldeles turkost - utomlandskänsla. Det är helt underbart!  

Det här handlade ju inte så mycket om shopping.. ;) Men jag lovar, en tur fram och tillbaka på smögenbryggan resulterar säkerligen i något att fylla ut garderoben med! ;)


Kommentarer
Postat av: pernilla

ser helt fantastiskt ut! i love västkusten... ska ner till nösund på orust i slutet på juli... och jag längtar!

Postat av: Maria

Nu finns det bilder från bloggträffen i min blogg :)

2006-07-05 @ 12:16:06
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Sabina

Wow! Det ser ju helt underbart ut!

2006-07-05 @ 17:17:32
URL: http://www.sabinasblogg.blogspot.com
Postat av: seaaan

hej hej, var köpte du dina chanel örhängen? kram kram

2006-07-07 @ 03:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback