Denise Rudberg.

51910-233
Så.. vad har jag gjort i helgen? Jo jag har läst... Läst ,läst, läst.
I lördags tog jag med mig Denise Rudberg´s Vänninan och gick ut och la mig i solen. 500 sidor senare så var jag klar!
I söndags letade jag fram Jenny S av samma författare och streckläste även denna.

Båda böckerna var mycket bra. Men vill bara läsa mera för att se hur det slutar.
Innan har jag läst O.S.A som jag nog egentligen skulle läst efter Vänninan. Nu har jag bara Stolek 37 kvar och den ska jag kila och köpa på lunchen tror jag.
 Sen ser jag att på
Bokus så finns en ny bok av Denise Rudberg som heter Matilde. Den är inte utgiven än tyvärr.

Så betygen blir: Läs omgående! :)

Kommentarer
Postat av: pernilla

läser Jenny S nu... började igår och det kommer nog gå fort! Läste väninnan och Stl 37 för några år sedan och de var ju lättlästa och bra... Men för många sådanna (kisoklitteratur) böcker blir man trött på:)

Postat av: Sannossi

pernilla: Har precis köpt storlek 37 - hoppas den är bra!
Ja man får varva med lite mer hjärnstimulerande böcker! ;)

2006-07-24 @ 15:54:57
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback