Karen Millen.

Det börjar ju närma sig nyår och då kom jag att tänka på förra årets stass.
En helt underbar kjol från Karen Millen i lite lila/grå toner.
Efter ha rotat i garderoben högt och lågt slog det mig.. Kemtvätten!!!! Den har hängt där i minst 6 månader..
Hämtade den igår och mannen sa att jag hade väldig tur för vanligtvis så ger dom bort allt som inte blir hämtat till Röda Korset efter 3 månader.. Men han tyckte min kjol var för fin för att hamna där... Haha.. Puh!
51910-48851910-487

Förresten.. Vad tycker ni om dessa? Jag gillar dom verkligen men de känns inte så användbara...
1-time shoes..

51910-486

Kommentarer
Postat av: sofia

jättevackra applikationer och broderier ch grejer på kjolen! Haha, vilken tur du hade hos skräddaren!

Postat av: Sophie

Looove the shoes!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-12-24 @ 08:53:06
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback