Fasligt spring..

51910-62
Stressig lunch.
På HM sprang jag in och köpte 2 par linnebyxor, 1 par vita & 1 par ljusrosa. Sen köpte jag en tunika i rosa med. (Inte de på bilderna men liknande). Sen blev det rakhyvlar med - nu börjar ju perioden med hårfria ben. Jag rakar faktiskt på vintern med men inte lika ofta.
Sen hade Himla utförsäljning så jag tog mig dit. 1 stor rosa handduk blev det. 4 rosa bordstabletter, 4 gröna linneservetter och 4 servettringar.
Efter jobbet måste jag komma ihåg att växla pengar, köpa ögonbrynspenna och åka hem och sova... ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du gillar rosa va? :)

Postat av: Sannossi

Madde: Ops. märks det? ;)

2006-04-28 @ 16:30:43
URL: http://sannossi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback