Den dagliga dosen..


Suprise! Jag har shoppat på lunchen..
Inne på
Filippa K så spelade otroligt soft musik. Skivan är från deras Ease kollektion. Den gick och köpa så den fick givetvis följa med mig. Sen skulle jag ha en vit top men den var slut i min storlek. Ev springer jag in på Åhlens på vägen hem och kollar om den finns där.

Imorse satt en tjej med den perfekta vårjackan brevid mig på tunnelbanan. Var tvungen att fråga henne var hon köpt den. BikBok blev svaret.
Jag hann in även där och den hängde ensam på en galge i min storlek!
51910-39
Bilden gör den definitvit inte rättvisa!!! 

Kommentarer
Postat av: Vintage*Jessica

vilket HÅR Människa e det du ???
:)

Postat av: Sannossi

Haha.. nejnej. Jag är mörk.
(och jackan fick åka tillbaka till affären..)

2006-04-19 @ 15:47:21
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

skrattar trodde det var du på bilden snopet :)

Mörkt e bäst sa min frisör med hihihi :)

2006-04-19 @ 23:56:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback